You and I.

"


Cute Owner

Hi , welcome to my cute land. I'm Athira. The owner of this blog. Replace this with yours.Thankyou



Entries About Linkies
Cute Buddyz



Tagboard


Credits!

Template: Aimuni Nad
Basecodes: Kak Temok!
Others:   

*Al-Fatihah* *22.3.2013* :'(

Assalamualaikum Dear,,



Dear Cousin,




Al-Fatihah buat abg sepupu tercinte*Muhammad KhoirulZaman Bin Sulaiman*

19 tahun :') tk ku sngke kau pgy dulu :'( Ya Allah, xsempat jupe kau kan? :'( ari khms 
lps blk sch umi ingtkn nk ajak akupgy tngk kau.tapi ade masalah mse tuh. then umi 
ckp nk gy tngk kau mnggu depan.Ya Allah patut lha aku rase nk pgy sngt ari khmis tuh 
:'(.Then pagi3 lagi lepas subuh mak sedara call umi dye ckp arwahdh tkde :'( Ya Allah sebak 
gile mase tuh :'( hmm xleh jupe kali terakhir :'(btw siap3 pgy rumah arwah smpai kt sne 8:15
 aku tngk kau tngh dimandikan :'(Ya Allah mase tuh aku tngk smue org tngh mngis ;'( mse tuh
 aku tahan jeh buat3kuat :'( tapi akhirnye aku nangis jugk smpai nk muntah.aku tahu sebelum nih kau begitu mnderita skli dgn penyakit yg kau hadapi sehingga kau tiada :'(. mak,ayah,
kakak3,abg,adik kau menangis sebak aku tngk :'(.aku ingtkn malam pertama tahlil
tkde dh yg mngis :'( tapi disebaliknye menangis. btw smue nmpk pucat mse mlm tuh :'(
kayh stkt nih jeh aku snggup type. sebak tahu? air mata xbhty mnglir :'((.aku tahu allah
lebih sygkn kau sebab tuh dye ambik kau.yg pling aku happy kau selamat dikebumikan.
kau meninggal di hari jumaat penghulu segala hari :')AL-FATIHAH.SEMOGA ROH KAU DICUCURI ALLAH S.W.T,DITEMPATKAN DIKALANGAN ORANG3 YG BERIMAN.AMINN.
namamu akan sentiasa dlm ingatan :'(.