You and I.

"


Cute Owner

Hi , welcome to my cute land. I'm Athira. The owner of this blog. Replace this with yours.Thankyou



Entries About Linkies
Cute Buddyz



Tagboard


Credits!

Template: Aimuni Nad
Basecodes: Kak Temok!
Others:   

*Genap 1 Minggu* *Al-Fatihah* :')

Assalamualaikum Dear,,

Hey Hey :')

Kayh nmpk x title kt atas tuh. hmm sekejap jeh kan mase berlalu :')
kayh ptg klmrin aku pgy rumh kau :') aku lalu dpn bilik kau ptg tuh
ya allah sebak dohh. Geng MTJ rindu kau dohh :'( ya allah sumpah
rindu.kayh hanya mampu berdoa dan doa.Geng MTJ sentiasa men-
doakan kau wahai sepupuku :'). Alangkah indahnye kalau masa 
boleh diputar balikkkk.. Alangkah indahnye kalau kite boleh ber-
kumpul kembali :'). ya allah kau tempatkan lha sepupuku dikalangan
orang3 yg beriman AMINN.Pagi2 tadi aku banugun awl sikit. then
aku rse mcm mimpi jeh kau dh tkde :'( ya allah sungguh berat dugaan
kami semua untuk terima smue ini :'(.*kehilanganmu sungguh berat
bagiku hampa hidup terasa kamu :'( .ya allah , dulu sblom kau tkde
kalau aku on fb aku akn pgy dkt kau pnye acc then tngk gamba3 kau
dgn kwn3 kau.. now aku on then search nm kau dh tkde acc kau dh deackn
arituh aku im dgn kau pnye bff dye ckp dye mnyesl tk dpt tunaikn permintaan
  kau yg terakhir. dye ckp jgn lha sedih3 nti arwah sedih tngk kite kan?
:'(. akhir kata, Geng MTJ syg sngt kat kau rindu sangt kat kau. we love you :)
semoga kau tenang kt sane :) kawan3 kau pom rindukn kau & syg kan kau.
ingt tuhh

thanks guys.