You and I.

"


Cute Owner

Hi , welcome to my cute land. I'm Athira. The owner of this blog. Replace this with yours.Thankyou



Entries About Linkies
Cute Buddyz



Tagboard


Credits!

Template: Aimuni Nad
Basecodes: Kak Temok!
Others:   

Assalamualaikum :') Salam Jumaat :')

Assalamualaikum Dear,

heyy heyy :')

Salam Jumaat guys :) di pagi jumaat lagi sejukk ini aku jadi rajin nk mengupdate blog yg
buruk nih. terase sebakkk bile teringat balikk kejadian mase cutiii sekolah :/ ya allah sungguh cepat mase berlalu :') ya allah tertibe teringat arwah t.ma,ayh.mea,arwah abg yo :/ ya allah mereka pergi terlalu cepat :/ 2010 kehilangan arwah tk ma 2012 kehilangan arwah ayh mea :/ then 2013 kehilangan arwah abg yo dan tk sedare :/ ya allah sungguh berat ujian yg telah engkau berikan :') setiap tahu akan ade saudare aku yg prgi meninggalkan aku :/. ya allah sungguh sedih bile mengenang semua tuuu :') okayy aku sedihh jugakk sebab xsempat kenal arwah mak dan ayh sebelah abah :/ diorg prgi mase aku xlahir lagi :/ ya allah arwah ayh kpd umi pom aku xsempt kenal :/ ya allah now tinggal mak sebelah umi jeh lagi. alhamdulilah dpt jugak kenal mk kpd umi :') bersyukur sngt. btw untunglah klau sape3 sempat kenal nenek/atukk. kayh aku xpernah kenal sape nenek/atukk sebelah abah :/ knp? ya allah sebelah umi atukk :/ pernah rase kasih sayang serg atukk :/ ya allah kenape diorg prg terlalu awal :/ then cousin aku sebelah abah pom dh pergi mase aku tkx jugakk :/ sungguh sedihh. arwah adik humaira jeh aku sempat aku kenal jugakk walaupun sebulan xsapa  baru lahir dlm 10 hari dye prgi :/ ya allah dalam3 ramai3 aku cume kenal 4org sajeh :/ knp? terfikir jugokk bkp nsib aku ginim :/ arwah adik humaira aku xingt,arwah t.ma pgy  31/11/2010 mase aku form 1 arwah ayh mea pgy 14/01/2012 mse aku form3 arwah abg yo pgy 22/3/2013 mse aku form4 :/. ya allah aku xleh bayangkn kalau umi ngn abah, dan adik beradik aku prgy dulu :/ ya allah sumpah xleh bayangkn :/ ya allah kau ampunkan lah dose3 arwah dan kau tempat kan lah mereka dikalangan org3 beriman AMINN. AL-FATIHAH untunglah sape3 yg masih ade nenek/atukk. hargai lah pemberian allah s.w.t. THANKS YOU FOR READ ;)